close

今天介紹的是
電影 "黑洞頻率"
的主題曲
"When You Come Back To Me Again 當你再一次的回到我身邊"
很好聽
跟電影情節有符合到喔~~
〈網誌播放中~~〉



歌名:When You Come Back To Me Again 當你再一次的回到我身邊

演唱者 Garth Brooks


There's a ship out 有一艘船

On the ocean 在那汪洋上

At the mercy of the sea 決定權在於大海

It's been tossed about 他被四處拋起

Lost and broken 迷失而且毀壞

Wandering aimlessly 無目的的徘徊著

And God somehow 而上帝不知怎麼著

You know that ship is me 知道那艘船就是我


'Cause there's a lighthouse 因為那裡有一個燈塔

In the harbour 在海港

Shining faithfully 忠實的閃耀著

Pouring its light out 讓光芒傾瀉而出

Across the water 穿越海上

For this sinking soul to see 讓正在沉溺的靈魂可以看的見

That someone out there 讓在外頭的某個人

Still believes in me 還會信任我


On a prayer, in a song 在祈禱中,再一首歌裡面

I hear your voice and 我聽到你的聲音

It keeps me hanging on 它讓我保持意志

Raining down 下起雨了

Against the wind 逆風前進

I'm reaching out till 我不停的往外伸手掙脫

We reach the circle's end 直到我們碰到圓圈的外圍 (我想這是指他們被困在漩渦中,而他想盡辦法掙脫)

When You Come Back To Me Again 當你再一次的回到我身邊


There's a moment 那有一個片刻

We all come to 我們全部

In our own time and 都在我們自己的時間

Our own space 自己的空間內

Where all that we've done 我們做過的事情

We can undo 我們可以反悔改進

If our heart's 如果我們的心

In the right place 是在對的地方


On a prayer, in a song 在祈禱中,再一首歌裡面

I hear your voice and 我聽到你的聲音

It keeps me hanging on 它讓我保持意志

Raining down 下起雨了

Against the wind 逆風前進

I'm reaching out till 我不停的往外延伸

We reach the circle's end 直到我們碰到圓圈的外圍

When You Come Back To Me Again 當你再一次的回到我身邊


Again and again I see 一次又一次我見到

My yesterday's in front of me 我的昨天就在我面前

Unfolding like a mystery 像是個展露的秘密

You're changing all that is 你在改變全部

And used to be 以及過往的事物



On a prayer, in a song 在祈禱中,再一首歌裡面

I hear your voice and 我聽到你的聲音

It keeps me hanging on 它讓我保持意志

Raining down 下起雨了

Against the wind 逆風前進

I'm reaching out till 我不停的往外延伸

We reach the circle's end 直到我們碰到圓圈的外圍

When You Come Back To Me Again 當你再一次的回到我身邊


When you come 當你回來

Back to me again 再一次的回到我身邊

arrow
arrow
    全站熱搜

    dd00055 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()